Monday, June 20, 2011

HeLL Yeah!!This is our History!!

Assalamualaikum..

Aku xnak cakap banyak2,apa yang aku nak cakap,memang kepuasan giler babi pegi kelantan..Elephant Army Ultras (EAU) juara futsal tahunan Ultras Malaya(UM) edisi ke-2 di Kota Bharu walaupon ini adalah penyertaan yang pertama n akan jadi tuan rumah edisi yang ke-3..Tahniah buat pengurus n pemain2..aku dok tepi mampu sokong je,main kang takut kalah plak..hahaha..

dan untuk sejarah malam berikutnya,aku xnak citer panjang2,saksikan sendiri detik2 sjarah ni..This is Hell!!


The National Anthem moment

Our History Curva





Be proud with our firm..
And,the last 1,the special one for me..yeah,if u know me well u'll find someone u may know..haha

p/s:gambar2 ni bukanlah gambar2 dari aku,bahkan kamera pon aku x bawak..tapi ianya hasil dari mereka2 yg sangat berseni dlm fotografi..credit utk mereka2..ini baru sikit,insyAllah akan ada lagi yg menyusul..Thanx for watching..ur just about watching one of the history..

No comments:

Post a Comment