Monday, June 21, 2010

Pahang Ultras Chants..

Assalamualaikum Guyss!!



Logo atas gua buat,logo bawah logo asal..logo gua tu tak siap lagi pon..kaler gajah x ejas lagii..hehehe..credit to ayen tukang trace..tapi nak trace balik..kemaskan sket.. :)

hari ni gua saje la nak bagi 1 chants untuk Pahang Ultras,The Elephants Army..gua jadi berkobar2 sejak balik dari join upacara penutupan sukma 2010 kat melaka aritu..dengan rasminya pahang akan jadi tuan rumah sukma ke 14 tahun 2012..gua jadi budak angkat papan huruf "G" malam tu untuk word P.A.H.A.N.G...walaupon x sberapa tapi tu jela yg gua bole buat utk negeri kesayangan gua..hehehe..dapat gak la 300..gu pon terbayang2 la kalo chants ni dilaungkan masa sukma pahang nanti especially untuk perlawanan bolasepak..kompom gempak weh!!chants asalnye dari team mane ntah..tapi dah diubah suai oleh salah seorang ultras malaya azlan benz shahlan yg juga orang pahang..bagi gua mmg terbaek n cukup menaikkan smangat..harap2 satu hari nanti akan kedengaran di Stadium Darul Makmur n masa sukma 2012 kat Pahang nanti,chants ni akan menggerunkan pasukan2 negeri laen..WACHAA!!!




(1)Lalalalalalalalala
lalalalalala.....Tok Gajah..~~!!!..

(2)Kami lah Tok Gajah..~~!!!
Bangkitlah Tok Gajah~~!!... See More
(3)Menang Bukan Bermegah..~~!!!
Tewas Takkan Rebah~~~!!!

Kamilah Tok Gajah~~!!!

ulang part (3) 2kali..

(4)..TOK GAJAH~~!!!

try la ikot..mesti gempak punya...RAMPAGE THE ENEMIES!!!

2 comments:

  1. Semoga pasokan Pahang boleh jadi kuat dengan kehadiran ultras.

    ReplyDelete