Sunday, June 27, 2010

Jalan2 simple..

Assalamualaikum guys..

Well esok akan masuk 3 ari aku home alone kat kuantan while my mom n sis go to KL..So arini gua x lepaskan peluang melenjan kereta mak gua yg ditinggal tu..hahaha..tapi x jalan jauh pon,pegi shopping skit2,then gua betiga(sapo la lagi duo tu..xde org lain dah..hehe) pegi ke pantai batu itam kat beserah..dah lame x minum Lai chi kang kat sana..kalo dulu ada memory seorang awek yg keje kat situ..slalu la men2 mata..hahahaha..arini kononnya nak jejak kasih la..skali awek tu dah betukar jadi mamat bangla plak..aiyooo..x jumpa dah awek tuu..hahaha..well,da melantak puas2,gua pon shot la skit2 pict kat ctu guna D5000 Lan..hasilnya agak menarik sbb keindahan ciptaan Allah mmg cantik arini iaitu "awan"...sangat style and so adorable...malas nak citer panjang,anda lihat la sndri..most of this pict gua edit sikit2 je utk kekalkan originality nyee...membuatkan aku agak jeles dengan hasil D5000 lan ni..aish..



testing new stylee..
ingat nak bawak balik..eii..
urghh..still got noise problem..sigh~~

This is my favourite..credit to lan..




well..yang lain2 ade lagi..tapi x menarik sangat..maybe next time i'll edit lil bit to make it more interesting..thats all..thanx for read n viewing my pict..kalo sudi,tggalkan la sedikit komen..hehe..:)

No comments:

Post a Comment