Saturday, April 17, 2010

Lega,Happy,Resah..

Assalamualaikum guys..

APA YANG LEGA..

Alhamdulillah,dalam kami geng2 grafik ni do serabut serabai mengejar dateline utk present macam2 subjek,akhirnya datang juga berita yang agak baik dimana presentation utk subjek minor kami dah ditangguh daripada 23 april kpd 3 n 4hb may..lega gile beb..kalo x mmg gua rase xkan sempat punya gua nak siapkan lagi 8 item yg dok tertunggak tuh..At least kami ade lagi 17 (dari arini) utk setelkan sgala2nya..hahaha..Trimas la to Ketua Koordinator,lect2 n rakan2 lain yang ade inisiatif nak wat rayuan nih..hehehe..lepas abis sgale2 present nih,cadangnya gua nak ajak geng2 kelas ni kua g ipoh n g makan besaq ka..karok ka..hehehe..tu pon kalo depa x balik awal..pastu cadangnya nak wat BBQ..tgk dulu camane.. :)


APE YANG RESAH..

gua sbenarnya rasa dah cukup sayang sgt kat kawan2,lecturer2,junior2,senior kat uitm perak nih..ape yg buat gua resah n x sedap ati ni bila mase utk dekat and bersama ngan diaorg ni dah x brape lama dah..tggal stahun je lagi before kami graduate n masing2 akan balik ke negeri masing2 yang smemangnya masing2 jauh dari gua.

rase macam skejap sgt la ngan diaorg kat perak ni..macam x puas lagi nak enjoy same2,wat keje same2..sbb gua bile kat kuantan gua x ramai kawan2 yang macam ni..yg btol2 rapat ngan gua kat kuantan ade 2 org je..kat cni plak dah macam x terkira plak kan..duduk bawah jabatan DeGraph plak rase macam dah 1 family even ngan lecturer skalipon yang mmg sporting2 blake..however,perancangan gua pas diploma ni gua ngan rakan2 2 3 org akan bukak bisnes kat sri iskandar ni jgak..tapi mmg akan rase lain la sbb dah x ramai membe2 macam skrang nih..macam2 mane pon,kami ttp akan berpisah jgak..masing2 akan bawa idup masing2...gua juz harap xkan lost contact la ngan diaorg ni..

APe2 pon guys,aku mmg sayang sangat2 kat korang dan aku harap korang xkan lupakan aku and 1 hari nanti kita akan buat reunion and harap masing2 dah berjaya dgn hidup masing2 mase tuh..and harap korang xkan lupakan nama "Haris Adam" ni dalam hati korang..gud luck ya guys..i Love u All soo much.. :)



GD5A (january-may 2010)
GD5 A&B with Pn. Nadia

No comments:

Post a Comment