Sunday, April 25, 2010

Alhamdulillah.. :)

Assalamualaikum sahabat2..

hehe..kalo 2 3 mggu lepas gua ade tulis pasal keresahan gua ttg kerja2 assignment gua yg byk masalahnya,skrang ni gua dah bole tarik angin lega dah sebab dah tggal 1 je lagi presentation yg tggal..hehehe..gua x sangka plak semuanya bole bjalan lancar n assignment2 tu bole siap ikot time nye and bole kate lect2 yg mngajar pon puas ati la dgn hasil kerja group kami..hihihih!!Alhamdulillah2..xde menda yang mustahil dalam dunia nih..kalo dah Allah kata "Kun fayakun",maka xde yg mustahil..kite kena yakin je dengan Dia and berdoa banyak2..InsyAllah kita akan dapat ape yang kita nak.. :)

haa..tapi skrang ni x bole nak rilek2 lagi..last presentation ni killer jgak..nasib baek la dapat tangguh tarikh..kalo x nak ikotkan ari jumaat lepas present..skrang ni pon ade lbih kurang 6 7 item lagi x siap..haaa..jgn dok main2..tapi sinar2 pointer nak naik tu dah nampak dah..rasanye sem ni aku lebih tersusun sket daripada sem lepas..sem lepas mmg ketara a penurunannya kan..nasib baik xde repeat..sem ni x dapat dekan pon,dekat2 nak dekan pon jadi laa..janji bole lawan pointer2 kakak2 gua sbelum nih..hehehe..

haa..lagi..arini mmg best sbb smalam ari yg best di belah malamnya..kenapa??Pahang menang dengan kedah 2-1 la siot!!hahahaha!!cuba tgk balik sjarah2 sblum ni dah brape lame pahang x menang ngan kedah??hehehe..soo,gua pon dengan lebih smangatnya cuti sem ni gua nak join Ultras Pahang,The Elephant Army mnyokong kat stadium..jersey ngan skaf akan dibeli..huhu!!Ultras Pahang??amenda tuh??haa..Ultras ni group pnyokong2 bola yang mmg spenuh hati la mnyokong kat stadium maupun kat kedai mamak..nak tau lebih lanjut??try la cari kt YouTube..pnjang citerr ooo...

Haa..lagi..smalam punya smalam pon ari yg best jgak di belah paginye..Alhamdulillah,stelah skian lama gua menanti,akhirnya gua dapat jgak "berjumpa" ngan Aboh di dalam mimpi..Hensem sangat Aboh aku..muka dia mcm dlm umur 30-an cmtu..dapat la aku berbual2 ngan dia even skejap je..yg misterinya,dia tanya aku cuti ni aku balik bile??so aku ckp la maybe 6/7 hb may..pastu aku tgk muka dia mcm sdikit kecewa..knape haa??bila aku tanya kenapa?Aboh cakap xde ape2..hurmm..ntahla..prasaan aku je kot..InsyAllah xde ape2 yg buruk..Amin..macam mana pon aku puas dapat jmpa dia.. :)

haa..last2..dah nak abih dah..hehehe..xde ape nak ckp dah sbenarnya..gua juz nak ucapkan slamat berjaya la kepada org2 yg sudi mmbaca blog nih..smoga berjaya mendapat kebahagiaan and kejayaan hidup yang anda impikan di Dunia dan Akhirat..Doakan juga gua akan dapat kejayaan and kebahagiaan hidup yang gua impikan di dunia dan juga di akhirat.. :)

Salam.. :)

No comments:

Post a Comment