Saturday, March 13, 2010

WoooooO!!! "WATERPARK!!!??"

assalamualaikum guys..

wahlauweh!!bedebar jgak la skrang ni,sedar x sedar da tggal lbih kurang 5 mggu je lagi weh sblum present minor gua..halamak..item gua baru siap 5/19!!??Waterpark!!!huih,ini xleh wat men der,gua pon eran jgak nih??gua ni leka sgt ke ape??padahal gua rase sem ni la gua paling rajin skali..hahaha..dahla duit dlm bank tggal 50 hinggit??lecturer gua pesan sem lepas utk minor prepare 700!!!??tengkorak ayam la nak cari mane lagi 650 tuh??itu baru bab minor,blom advertising,nnti kena sewa keta nak pegi shooting tvc,duit...isi minyak,duit..tapi nasib bek grouping,bole jgak kongsi2..makan lagi??sewa umah??wah!!!!!!!!!

masuk plak bab animation 2D..hah yg ni pon nasib bek grouping jgak,x byk pakai duit tapi byk pkai masa..masuk plak bab ETR,nasib bek grouping jgak,duit x mkn byk,tapi subject ni makan otak gua..X PAHAM LA SIOOT!!!presentation lagi 3 mggu,report pon terhegeh2 lagi wat,da la present depan panel x knal..english plak..eii...masuk plak bab web design,yg ni individu,mungkin bole makan kot,sbb simple,tapi makan masa jgak nak pahamkan lagi pakai macromedia tuh..eiii...

masuk balik bab duit,nak kena beli jaket jabatan 50 hinggit,x kesah lewat2 sket bayaq..tmbah 1 lag prob,jabatan gua punye trip ke cameron dah lulus plak...kena 150..haram betui la,time org tgh dok pikiaq duit ni la depa baru nak luluskan trip tuh..(bukan salah jabatn grafik gua eh,tapi "pihak" yang meluluihkan tu..ntah sapa ntah..dok menganaktirikan jabatn gua..panaass je..)trip ni x wajib,tapi x best a kalu x pegi,susa payah lecturer2 gua handle wat surat sume tapi x pegi kan..tapi tu la,masalhnya bukan xnak pegi..duit x bagi pegi..tgk ah camane..

bole tahan jgak byk problem gua skrang nih..skrang pe nak buat??buat la S.K.E.T.C.H.,buat la K.E.J.E.,doa la banyak2 sblum gua sesat..aishhh...

k la guys,gua kena gerak dulu melayan prasaan buat assignment nih...kalu x smpai sudah leeeee...ape2pon.gua nak menghadap "Pihak Atasan" dulu (solat la der..)bye guys,doakan gua berjaya naikkan balik pointer gua sem ni n berjaya dapat kebahagiaan hidup yg gua impikan di dunia and akhirat..korang sume always ade dalam doa gua..love u all.. :)



My class members yang tgh dok tension blake skrang ni..hahaha..Gud luck guys!!!kita mesti boleh punye aaahhh!!

No comments:

Post a Comment