Tuesday, February 23, 2010

Seronot seronot seronot!!!

hye geng..arini gua hepi gile sbb dapat contact balik dengan cikgu skola gua mase skola teknik dulu..cikgu yang paling psycho n cool gua kenal..dia x ajar gua pon,tapi dia jadi cikgu pembimbing team anak dikir sementa gua dulu..dia banyak ajar gua jadi orang..hahaha..sorang lagi cikgu dikir gua cikgu Pian da pindah kat kuantan..haa..mmg gua nak kontek ajak minum ah nnti..huhu..cuti sem nnti insyAllah gua nak g skola,tido sana smalam dua..bole gak tgk keadaan skola n ngajor skit2 ilmu dikir n tukang karut yang ade pada gua ni..hahaha..itupon kalo gua xde keje la..ape2pon gua tetap nak pegi jugak!!!RINDU BETOL DENGAN SEMENTA!!!

Slain dgn cikgu2,gua pon hepi jgak dapat contact dgn anak2 buah dikir gua dulu walaupon x brape nak ingat sgt..anak dikir pompuan tu..hahaha..hebat x hebat a kan..hope gua akan dapat lagi contact dgn geng2 skola teknik dulu..

inila geng anak dikir sementa gua..the first group tau sejak skola ni bukak..sbg rekod,kami juara intertech 06,no.4 karnival antidadah pringkat negeri kat jerantut tahun 06 n kitaorg banyak buat show utk majlis2 kat skola n majlis2 kat luar skola n skola2 lain..hampir2 jgak buat show kat hotel kat genting,tapi cancel sbb show tu lewat mlm n skola x bagi..i miss this moment..try la cari gua kalo pandai..hehehe..

No comments:

Post a Comment