Saturday, February 27, 2010

Huaaahh!!! buhsan..

Salam guys..
hehe..sebenarnya gua xtau nak tulis ape..tapi gua nak update jgak..bosan dow smenjak 2 menjak nih..xtau la nak watpe..ati gua pon rase cam xbesttt je..xtau la apasal..nak kate xde keje ade..tapi cam x brape ade mood la nak buat..x buat kang bodo plak gua ni..aishh..kot gua ni kurang kasih sayang kot..hahahaha..cam gampang ayat...tapi ade gak la telintas kat ati ni kan..hehehe..bukan la nak kate gua ni jiwang sangat..tapi biasa la kan naluri manusia ni nak idup berpasangan...dah couple kena maen..bila dah crush tu x kene ngan orang plak (awek orang)..isk..ape la nasib gua ni..lecturer gua sndri pon x caye gua ni single..haa..camne??bak nasihat lecturer gua yang sorang lagi tu plak,"alang kapal terbang pon bole rampas...ini plak awek orang.."hahaha..statement tu bahye..bagi gua x patot la camtu kan??kalo gua nak dapatkan dia pon biar la care elok n xde orang yang akan berdendam ngan gua kan..so ape nak buat??tunggu,tunggu,tunggu,tunggu,tunggu n tungguuu...kalo jodoh tu bak kate orang,pegi kemana pon alik2 datang kat kita jgak nnti..yeke??kalo xde jodoh,kot2 dia da kawen org lain nnti haa..menonggeng la gua..hahaha..rasa2nya,kalo x smpai hajat gua dgn dia,rasanye kecewa jgak la kan..sape x kecewa kan??

tapi gua nak percaya,kalo gua x dapat dia,maknanya gua bukanla yg terbaik utk dia n dia pon bukan la yg terbaik utk gua..da janji Allah mcm tu kan??ape2 yang berlaku kat kita tu ade la hikmahnya dan itu adelah ujian dan ape yang terbaek utk kita..dan setiap ujian yang menimpa kita tu,Allah dah pastikan yang kita akan mmpu utk menghadapinya..haa..da jad pakar motivasi..motivasi pada diri sndri(nak sedapkan ati sndri je nii...)

gua ni asyik cite kisah cinteee je..ape xde menda lain ke nak cakap??kang orang ckp gua ni gatal nak bebini plak..hahahaha...tapi nak wat camne kan..dah ati gua pon skrang ni tgh lara kan..layan je la ape gua cite ni..tu pon kalo korang x mluat kat gua..hahaha..

lastly,gua nak tau la daripada blogger2 lain yang da bepengalaman yang ade bace blog gua ni(kalo ade laa..)camne eh nak naikkan nama blog gua ni??mcam nak bgtau la kwujudan blog gua ni pada blogger2 lain..gua tgk blog2 laen fuh,bapak ramainye follower..tringin jgak la kan ade follower rmai cmtu..hahaha..kalo bole ajor la skitt... :)

k la guys,pade yang membaca,trimas le bebanyak sbb sudi bace..kalo sudi komen lagi la time kaseh..oraiit ahh..see u all next time.. Assalamualaikum.. :)

p/s:sblum terlupa,Gua ucapkan Selamat menyambut Maulidur Rasul kepada sume umat Islam..Same2 Selawat n memperingati Rasulullah S.A.W..Allahummasollia'la Saidina Muhammad..

No comments:

Post a Comment