Tuesday, February 23, 2010

Alhamdulillah..

wahlau!!!akhirnya siap jugak projek stop motion yang betol2 mengganggu jiwa gua tu..hahaha..dah present pon n bole dikatakan ok laa..oleh puan nadia..hahaha..
skrang ni dok bz cari tagline,sketch 4 minor projek,developing,web design n ready2 utk next2 project..buat mggu ni x bole nak tenang lagi sbb still ade keje yg tertangguh (cuti betol baru2 ni..hahaha) n nak cari cable2 yang patot utk projek photoshoot group SreamCam gua ni..haaa...lupa nak cakap..group photo gua tu dah ade nama..setelah dipersetujui oleh big boss a.k.a ammar roslan a.k.a "johnny jambul",name group gua tu adalah "ScreamCam"..haa..anda heran dgn nama "Kamera Menjerit" kitaorg nih??haha..name tu gua yang cadangkan pasal,most of members in our group ni layan lagu2 yang jerit2 punye..mcam gua ni lagu jerit2 ni gua dengar avenged sevenfold je..yang si Ayen a.k.a "Zacky Za**r" (cencored..hahaha) n "Johnny Jambul" tu banyak la..alesana la n bla3..smpai aku sndiri pon x reti nak sebut dah..nama tu jugak nampak macam agresif utk kitaorg n macam smangat punye la buat keje..huhu!!!

Crew2 ScreamCam dari kiri: Ammar a.k.a Johnny Jambul,Ayen a.k.a Zacky Za**r and gua Haris a.k.a Mohamad Shadow..hahaha..

ini logo sementara kitaorang..

orait la geng,xtau nak cite ape sangat nih..err..oraiit geng..thanx 4 reading..c ya.. :)

No comments:

Post a Comment